Τα likes και τα σχόλια είναι από καιρό ενδεικτικά της επιτυχίας μιας ανάρτησης στο Instagram, δείχνοντας ότι έχει απήχηση στο κοινό. Ωστόσο, η πλατφόρμα δοκιμάζει τώρα την αφαίρεση των likes σε διαφορετικές αγορές, οπότε οι εταιρείες ενδέχεται να χρειαστούν άλλες μετρήσεις για να βασιστούν κατά την αξιολόγηση της απόδοσής τους. Μια τέτοια μέτρηση είναι οι αποθήκευση, που δείχνει πόσοι άνθρωποι βρήκαν την ανάρτηση αρκετά ενδιαφέρουσα για να την επανεξετάσουν αργότερα. Αυτός ο οδηγός παρουσιάζει 11 αποδεδειγμένους τρόπους για να βελτιστοποιήσετε τις αναρτήσεις σας και να κάνετε περισσότερα άτομα να τα προσθέσουν στις αποταμιεύσεις τους στο Instagram.
Πώς αποθηκεύει το Instagram υποδεικνύει τη δέσμευση
Οι αποθήκες Instagram παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά πριν από περίπου δύο χρόνια ως ένας τρόπος για να βοηθήσουν τους χρήστες να κρατήσουν τις αγαπημένες τους αναρτήσεις σε ένα μόνο μέρος. Η αποθήκευση μιας ανάρτησης είναι πραγματικά εύκολη: απλά κάντε κλικ στο εικονίδιο "σελιδοδείκτης" στην κάτω δεξιά γωνία κάτω από μια ανάρτηση. Θα προστεθεί στις αποθηκευμένες αναρτήσεις σας, όπου μπορείτε να το βρείτε ξανά ανά πάσα στιγμή. σκαισκανερ
Μπορείτε επίσης να κατηγοριοποιήσετε τις αποθηκευμένες αναρτήσεις ανά θέμα, συγγραφέα κ.λπ. και να δημιουργήσετε διαφορετικές συλλογές. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος οργάνωσης του περιεχομένου και εύκολης περιήγησης.
Μπορείτε να ελέγξετε τον αριθμό των αποταμιεύσεων πατώντας "Προβολή πληροφοριών" κάτω από την ανάρτησή σας. Εκεί, θα δείτε τον αριθμό των επισημάνσεων "μου αρέσει" με το εικονίδιο καρδιάς, τον αριθμό των σχολίων με το εικονίδιο σύννεφο σκέψης, τον αριθμό των κοινών με το εικονίδιο του επιπέδου χαρτιού και τον αριθμό των αποθηκεύσεων με το εικονίδιο σελιδοδείκτη.
Λοιπόν, γιατί πρέπει να παρακολουθείτε τις αποθηκεύσεις του Instagram και να βελτιστοποιείτε ανάλογα τις αναρτήσεις σας; Πρώτον, είναι πολύ πιο ενδεικτικές της συνάφειας μιας δημοσίευσης για το κοινό παρά των likes. Ένα απλό like σημαίνει ότι ο χρήστης είδε και απόλαυσε την ανάρτησή σας, αλλά μια αποθήκευση δείχνει ότι η δημοσίευση φέρνει πραγματική αξία και ο χρήστης θέλει να επιστρέψει αργότερα σε αυτήν.
Δεύτερον, το Instagram δοκιμάζει την αφαίρεση των επισημάνσεων "μου αρέσει" σε ορισμένες αγορές, οπότε μπορεί σύντομα να χρειαστείτε άλλη μέτρηση για να καταλάβετε εάν το περιεχόμενό σας έχει απήχηση στο κοινό σας.
Τέλος, η αποθήκευση Instagram είναι ένα σημαντικό σήμα για τον αλγόριθμο της πλατφόρμας. Ο μεγάλος αριθμός αποθηκεύσεων δείχνει τον αλγόριθμο της πλατφόρμας ότι η ανάρτησή σας είναι χρήσιμη και αξίζει να εμφανιστεί σε περισσότερα άτομα, επομένως μπορεί να εμφανιστεί ακόμη και στη σελίδα "Εξερεύνηση" για άλλους χρήστες.
Πώς να αποκτήσετε περισσότερες αποταμιεύσεις στο Instagram
Για να αποκτήσετε περισσότερα άτομα για να αποθηκεύσετε τις αναρτήσεις σας, πρέπει να δώσετε πραγματική αξία που θα έκανε τους χρήστες να θέλουν να επιστρέψουν σε αυτήν την ανάρτηση ξανά και ξανά. Ακολουθούν 11 αποδεδειγμένοι τρόποι για να παρακινήσετε το κοινό σας να κάνει κλικ στο "αποθήκευση".
1. Δημιουργήστε infographics
Ενώ η φωτογραφία καλής ποιότητας κάνει πολύ καλά στο Instagram, οι εκπαιδευτικές εικόνες μπορούν να τραβήξουν την προσοχή για πολύ περισσότερο. Οι άνθρωποι χρειάζονται χρόνο για να επεξεργαστούν τις πληροφορίες, οπότε μπορεί να θέλουν να αποθηκεύσουν την ανάρτηση για να επιστρέψουν αργότερα σε αυτήν. Για παράδειγμα, το @bookingcom μοιράζεται ένα πρότυπο παιχνιδιού για να χαροποιήσει τους οπαδούς και να τους εμπνεύσει να σκεφτούν τα ταξίδια ακόμη και σε περιόδους πανδημίας.
Ένα άλλο υπέροχο παράδειγμα είναι από το @wizzair. Η μάρκα μοιράζεται οδηγίες για ταξίδια στην Ελλάδα με απλά infographics, δείχνοντας καθαρά τους κανόνες άφιξης. Διευκολύνει την παρακολούθηση των πληροφοριών και οι χρήστες μπορεί να θέλουν να τις αποθηκεύσουν για να επιστρέψουν αργότερα όταν είναι έτοιμοι να μεταβούν στην Ελλάδα.
Για να δημιουργήσετε αυτά τα είδη των εικόνων και να πάρει τους χρήστες να σώσουν θέσεις από το Instagram, να κάνουν χρήση των βέλτιστων infographic εργαλεία όπως Canva , PiktoChart ή Easel.ly . Έχουν πολλά πρότυπα για χρήση για να κάνουν εκπληκτικά γραφικά σε λίγα μόνο λεπτά. Ωστόσο, τα περισσότερα infographics δημιουργούνται ως εικόνες μεγάλης μορφής, επομένως είναι άβολα για προβολή από κινητά. Αντ 'αυτού, μπορείτε να χωρίσετε την εικόνα σε πολλά κομμάτια και να τη δημοσιεύσετε ως ανάρτηση καρουζέλ.
Γράψτε μεγάλες λεζάντες
Οι λεζάντες στο Instagram σας δίνουν την ευκαιρία να μοιραστείτε πιο πολύτιμες πληροφορίες και να τραβήξετε την προσοχή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η πλατφόρμα επιτρέπει έως και 2.200 χαρακτήρες σε μια λεζάντα, οπότε το microblogging χρησιμοποιείται συχνά από επηρεαστές για να μοιραστούν τη γνώση και την εμπειρία τους και να αποφέρουν αξία. Εκμεταλλευτείτε αυτόν τον χώρο για να αυξήσετε τις πιθανότητες οι ακόλουθοι να αποθηκεύσουν την ανάρτησή σας για αργότερα.
Πάρτε, για παράδειγμα, την Κική από το @theblondeabroad, η οποία χρησιμοποιεί σταθερά υπότιτλους για να μιλήσει για τις εμπειρίες της ζωής, τα ταξίδια και τις ιδέες της. Η Κική έχει περισσότερους από 530 χιλιάδες οπαδούς στο Instagram και οι αναρτήσεις της λαμβάνουν πάντα σχόλια από το κοινό, κάτι που είναι ένας εξαιρετικός δείκτης δέσμευσης.
Η Λιζ από το @youngadventuress χρησιμοποιεί το microblogging για να μοιραστεί την εμπειρία και τις αναμνήσεις της που σχετίζονται με τα μέρη που μοιράζεται. Για παράδειγμα, σε αυτήν την ανάρτηση για την ισπανική πόλη Τολέδο, η Λιζ μιλά για τη ζωή της στην Ισπανία και εμπνέει τους χρήστες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της και να μοιραστούν τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις τους για τον τόπο.
Μοιραστείτε αειθαλές περιεχόμενο
Με όση περιεκτικότητα συγκεντρώνει το Instagram κάθε μέρα, είναι δύσκολο να κρατάς τα μάτια των χρηστών στην ανάρτησή σου για πολύ, πόσο μάλλον να τους κάνεις να το ελέγχουν δύο φορές. Η λύση είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο στο οποίο το κοινό σας θα ήθελε να επιστρέψει ξανά και ξανά. Έτσι, φροντίστε να δημοσιεύσετε αναρτήσεις που θα παραμείνουν σχετικές για την επόμενη εβδομάδα, τον επόμενο μήνα και ίσως ακόμη και το επόμενο έτος για να δώσετε στους οπαδούς έναν λόγο να τις αποθηκεύσουν.
Για τους ταξιδιωτικούς bloggers, είναι κερδοφόρο να παρουσιάζουν δημοφιλή αξιοθέατα και μέρη που πρέπει να επισκεφθείτε στους προορισμούς που είναι συναφείς για το κοινό τους, καθώς και χρήσιμα εργαλεία και εφαρμογές για ταξίδια. Για παράδειγμα, η Inma και ο Jose από το @aworldoftravel μοιράζονται τα αγαπημένα τους σημεία στους προορισμούς που επισκέφτηκαν. Αυτές οι πληροφορίες δεν εξαρτώνται από την εποχή, σε αντίθεση με τα Χριστούγεννα και άλλες αναρτήσεις που σχετίζονται με τις διακοπές και θα παραμείνουν σχετικές για τους οπαδούς όλο το χρόνο.
Δημοσίευση εισαγωγικών
Οι προσφορές μπορεί να είναι ένα άλλο πλεονέκτημα για τη στρατηγική μάρκετινγκ σας. Οι άνθρωποι συχνά θέλουν να τα κρατήσουν για κίνητρα ή να τα μοιραστούν με φίλους και οικογένεια. Εμπνευσμένα και αστεία αποσπάσματα μπορούν να κάνουν πολύ καλά καθώς προκαλούν θετικά συναισθήματα. Μπορείτε να παραθέσετε τις διάσημες λέξεις κάποιου, να μοιραστείτε μια παροιμία ή ακόμα και να χρησιμοποιήσετε αριθμούς ως απόσπασμα.
Ακριβώς όπως με τα infographics, εργαλεία όπως το Canva ή το Visme προσφέρουν πρότυπα για γρήγορη δημιουργία εισαγωγικών με επικάλυψη κειμένου σε μια εικόνα.
Προσθέστε μια παρότρυνση για δράση
Η παρότρυνση για δράση ή το CTA, είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να ενθαρρύνετε τους αναγνώστες να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας. Μπορεί να είναι μια φιλική υπενθύμιση για να αποθηκεύσετε την ανάρτησή σας σε περίπτωση που αρέσει στους χρήστες η δουλειά σας, επειδή μπορεί απλά να ξεχάσουν αυτήν την επιλογή, οπότε ένα CTA θα εξυπηρετήσει καλά σε αυτή την περίπτωση.
Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε κάτι όπως "φροντίστε να αποθηκεύσετε την ανάρτηση εάν θέλετε να την ελέγξετε αργότερα" ή "ελέγξτε αυτές τις συμβουλές ανά πάσα στιγμή αποθηκεύοντας αυτήν την ανάρτηση στη συλλογή σας" στο τέλος των υπότιτλων σας. Για παράδειγμα, το @bookingcom προσθέτει μια παρότρυνση για δράση στο βίντεο για να γίνει πιο ορατό.
Για να ενθαρρύνετε περισσότερες αποταμιεύσεις, μπορείτε να εκτελέσετε μια ειδική καμπάνια, για παράδειγμα, να κάνετε μια σειρά δημοσιεύσεων για διαφορετικούς προορισμούς, να ζητήσετε από τους οπαδούς να αποθηκεύσουν αυτό που θέλουν να επισκεφτούν περισσότερο και να αφήσουν ένα σχόλιο για το γιατί. Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια σειρά από αναρτήσεις για έναν προορισμό που έχει τη μεγαλύτερη αφοσίωση ως τρόπος ανταμοιβής της πίστης και της προσπάθειας των οπαδών.
Μοιραστείτε συμβουλές
Οι συμβουλές και τα κόλπα είναι συνήθως θερμά δεκτά από το κοινό, καθώς παρέχουν πρακτικές γνώσεις και βοηθούν τους ανθρώπους να μάθουν κάτι. Πάρτε, για παράδειγμα, την ακόλουθη ανάρτηση από το @bookingcom, που μοιράζεται ένα μάθημα γλώσσας της Χαβάης. Οι τουρίστες που κατευθύνονται προς τη Χαβάη μπορεί να το βρουν πολύ χρήσιμο και να το αποθηκεύσουν για αργότερα. Η κοινή χρήση μαθημάτων λεξιλογίου είναι μια λαμπρή ιδέα για μια εκπαιδευτική ανάρτηση που πρέπει να προσέξουν οι ταξιδιωτικοί bloggers.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι από το @wearewilderness. Αυτή η ανάρτηση παρουσιάζει πέντε μέρη για ύπνο κάτω από τα αστέρια σε συνδυασμό με εικόνες που κόβουν την ανάσα. Εκτός από υπέροχα οπτικά και πολύτιμες πληροφορίες, οι υπότιτλοι της ανάρτησης περιέχουν επίσης ένα CTA που ενθαρρύνει τους χρήστες να βρουν περισσότερες πληροφορίες κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο στο βιογραφικό, στέλνοντας επισκεψιμότητα στον ιστότοπο.
Χρησιμοποιήστε υπέροχα γραφικά
Ενώ το Instagram είναι γεμάτο από εντυπωσιακά γραφικά, αυτά που προκαλούν συναισθήματα σώζονται πολύ. Όποιος και αν είναι ο στόχος της ανάρτησής σας, βεβαιωθείτε ότι η εικόνα είναι αξιοπρεπούς ποιότητας, έτσι ώστε οι άνθρωποι να θέλουν να την κοιτάζουν ξανά και ξανά. Για παράδειγμα, οι ταξιδιωτικοί ιστολόγοι μπορούν να μοιραστούν φωτογραφίες από τους προορισμούς για τους οποίους γράφουν και οι ακόλουθοι θα τους αποθηκεύσουν εάν επισκεφτούν το μέρος στο μέλλον.
Μια άλλη ιδέα είναι να μοιραστείτε ασυνήθιστα στιγμιότυπα που άλλοι θα ήθελαν να αναπαράγουν. Για παράδειγμα, ο Jess από το @jess.wandering καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για λήψη εκπληκτικών λήψεων. Καταφέρνει να αποτυπώσει την ομορφιά του τόπου και να το δείξει από μια ασυνήθιστη οπτική γωνία και οι αναρτήσεις της τείνουν να δημιουργούν πολλή αφοσίωση.
Επωφεληθείτε από ειδικά εργαλεία που επιτρέπουν τη δημιουργία εικόνων υψηλής ποιότητας. Για παράδειγμα, το PicMonkey βοηθά στη διόρθωση selfies και στη δημιουργία υπέροχων φωτογραφιών τοπίου. Το Canva είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για τη δημιουργία γραφικών κοινωνικών μέσων από την αρχή, καθώς προσφέρει τόνους προσαρμόσιμων προτύπων και πολλές επιλογές επεξεργασίας. Μια άλλη εφαρμογή Instagram είναι η Framatic , η οποία παρέχει δεκάδες διατάξεις Instagram, vintage περιγράμματα και εφέ που μπορείτε να εφαρμόσετε στις φωτογραφίες σας για να ξεχωρίζουν από το υπόλοιπο περιεχόμενο της πλατφόρμας.
Μείνετε σχετικοί με το κοινό σας
Όποια και αν είναι η ανάρτηση που μοιράζεστε, είναι απαραίτητο να παραμείνετε ευθυγραμμισμένοι με την επωνυμία σας και το κοινό σας. Για παράδειγμα, εάν είστε ταξιδιωτικός ιστολόγιος, οι χρήστες θα περιμένουν από εσάς περιεχόμενο που σχετίζεται με τα ταξίδια, όπως δημοφιλείς προορισμούς, συμβουλές σχεδιασμού ταξιδιού, ειδήσεις κ.λπ. Διαφορετικά, οι άσχετες δημοσιεύσεις ενδέχεται να έχουν μικρή αφοσίωση και να φέρουν αναίρεση παρακολούθησης.
Για παράδειγμα, το @intrepidtravel μοιράζεται τις αρχές ταξιδιού για ταξίδια το 2021 για να βοηθήσει τους οπαδούς να προσαρμοστούν στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον και ο μεγάλος αριθμός σχολίων που δημιουργεί η ανάρτηση είναι ενδεικτική μιας επιτυχημένης προσέγγισης.
Μοιραστείτε αστείες αναρτήσεις
Μην διστάσετε να αρωματίσετε το περιεχόμενό σας στο Instagram με αστείες αναρτήσεις. Οι άνθρωποι λατρεύουν να ψυχαγωγούνται και μπορεί να εκπλαγείτε πόσο συχνά αποθηκεύουν αστείες εικόνες. Φροντίστε λοιπόν να μοιράζεστε κάθε τόσο τέτοιο περιεχόμενο ή ακόμα και να δημιουργείτε δικά σας μιμίδια. Ωστόσο, μην δημοσιεύετε υπερβολικά χρησιμοποιημένο υλικό, καθώς τα παλιά αστεία δεν δημιουργούν αρκετή αφοσίωση και μπορεί ακόμη και να απωθήσουν τους χρήστες.
Για να χαροποιήσει το κοινό, η @bookingcom δημοσίευσε ένα μιμίδιο για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2020 και ενθάρρυνε τους οπαδούς να μοιραστούν τους προορισμούς τους κοντά στο σπίτι.
Post carousels
Εάν έχετε πολλά υπέροχα γραφικά για να μοιραστείτε, επωφεληθείτε από τις αναρτήσεις καρουζέλ στο Instagram. Σας επιτρέπουν να δημοσιεύετε έως και 10 φωτογραφίες σε μία ανάρτηση και να κρατάτε την προσοχή των χρηστών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, το @airbnb χρησιμοποιεί αναρτήσεις καρουζέλ για να μοιράζεται όσο το δυνατόν περισσότερες φωτογραφίες από οικοδεσπότες για να ενθαρρύνει τις κρατήσεις. Έτσι, μπορούν να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του τόπου, η οποία επηρεάζει θετικά τον αριθμό των κρατήσεων.
Οι αναρτήσεις Carousel δίνουν επίσης μια μεγάλη ευκαιρία για να κάνετε ολοκληρωμένους οδηγούς για έναν προορισμό, καθώς μπορείτε να συλλέξετε πολλές εικόνες σε μια ανάρτηση για τη διευκόλυνση των χρηστών. Για παράδειγμα, το @aworldoftravel εκμεταλλεύεται τις αναρτήσεις καρουζέλ για να συγκεντρώσει όλα τα σημεία για να επισκεφτούν οι οπαδοί τους σε ένα μέρος σε μια ανάρτηση.
Μοιραστείτε εμπνευσμένο περιεχόμενο
Δεν είναι μυστικό ότι το Instagram είναι μια ατελείωτη πηγή δημιουργικών ιδεών και πολλοί άνθρωποι έρχονται στην πλατφόρμα για να βρουν κίνητρα για το μέλλον. Εκμεταλλευτείτε αυτήν την όρεξη για έμπνευση και δημοσιεύστε περιεχόμενο που θα ενθαρρύνει τους οπαδούς σας να ταξιδέψουν.
Για παράδειγμα, το @statravel μοιράζεται ένα βίντεο που θα εμπνεύσει τους χρήστες να επισκεφθούν τις Φιλιππίνες και να δοκιμάσουν τον κοινωνικό τουρισμό για αλλαγή. Η δημιουργία τέτοιου είδους περιεχομένου απαιτεί φυσικά χρόνο, αλλά σίγουρα θα κάνει τους χρήστες να κάνουν κλικ στο "save" στο Instagram για να το ξαναεπισκεφτούν αργότερα.
Μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από τους υπότιτλους για να μοιραστείτε το πάθος σας για ταξίδια και να ενθαρρύνετε άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας. Πείτε στους ακόλουθους τι σας ενθαρρύνει να ταξιδέψετε, να αναλάβετε περιπέτειες και να κινηθείτε προς το άγνωστο. Ποιος ξέρει, ίσως κάποιος αποθηκεύσει την ανάρτησή σας για να την ξαναδιαβάσει πριν κάνει μια μεγάλη κίνηση. Για παράδειγμα, πάρτε αυτήν την ανάρτηση από την @thisbatteredsuitcase, η οποία μιλά με πάθος για τους λόγους της για να ταξιδεύει μόνος.
Πώς να παρακολουθείτε τις αποθηκεύσεις σας στο Instagram
Ενώ το Instagram εμφανίζει ανοιχτά τον αριθμό των επισημάνσεων "μου αρέσει" και των σχολίων στις αναρτήσεις σας, η παρακολούθηση των αποταμιεύσεων απαιτεί τη μετάβαση σε έναν επαγγελματικό λογαριασμό, ο οποίος είναι απολύτως δωρεάν. Στη συνέχεια, μπορείτε να πατήσετε "Προβολή πληροφοριών" κάτω από οποιαδήποτε από τις αναρτήσεις σας και να δείτε τον αριθμό των φορών που οι χρήστες έχουν αποθηκεύσει το περιεχόμενό σας.
Περιηγηθείτε στις αναρτήσεις σας και δείτε ποιες έλαβαν τη μεγαλύτερη αφοσίωση και κυρίως τις αποταμιεύσεις. Αυτή είναι μια σαφής ένδειξη ότι οι οπαδοί σας απολάμβαναν πραγματικά το περιεχόμενο, το οποίο μπορείτε να επιδιώξετε στη στρατηγική σας. Προσπαθήστε να αναζητήσετε μοτίβα μεταξύ των αναρτήσεων που αποθηκεύονται συχνότερα και αν υπάρχουν, εφαρμόστε τα στις μελλοντικές σας δημοσιεύσεις. Για παράδειγμα, μπορεί να διαπιστώσετε ότι οι αναρτήσεις με μεγάλες λεζάντες αποθηκεύονται συχνότερα, ώστε να μπορείτε να γράφετε περισσότερο κείμενο για κάθε φωτογραφία κ.ο.κ.
Πώς να αποκτήσετε περισσότερες αποταμιεύσεις στο Instagram
Οι προτιμήσεις και τα σχόλια έχουν χρησιμοποιηθεί εδώ και καιρό για την εκτίμηση της συμμετοχής στο Instagram, αλλά όλο και περισσότερες μάρκες εξετάζουν τώρα τον αριθμό των αποταμιεύσεων για αυτόν τον σκοπό. Αυτή η μέτρηση δείχνει ότι οι ακόλουθοι απολαμβάνουν πραγματικά το περιεχόμενο και θέλουν να το ξαναεπισκεφτούν αργότερα, κάτι που αποτελεί σαφή ένδειξη ότι η ανάρτηση έχει απήχηση στο κοινό και φέρνει πραγματική αξία. Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε οπαδούς για να αποθηκεύουν αναρτήσεις από το Instagram, γεγονός που θα ενθαρρύνει τον αλγόριθμο της πλατφόρμας να εμφανίζει το περιεχόμενό σας σε περισσότερους χρήστες στη ροή τους ή στην καρτέλα Εξερεύνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου