Free Hosting

ATLAS VPN Η καλύτερη τιμή της αγοράς σε VPN

Δημιουργήσαμε ένα Αυτοματοποιημένο κανάλι YouTube σε Python και έγινε viral

 

Πώς αποκτήσαμε εκατομμύρια προβολές, 51.000+ συνδρομητές, κερδίσαμε χρήματα με συλλογές TikTok, βίντεο Reaction μεγάλων YouTubers και πολλά άλλα.


  • Η ιστορία- πώς ξεκίνησε, πώς το κανάλι έγινε viral, βίντεο αντιδράσεων
  • Αυτοματοποίηση της διαδικασίας επεξεργασίας βίντεο
  • Σχεδιασμός βίντεο
  • Πώς να δημιουργήσετε έσοδα από ένα κανάλι συλλογής YouTube
  • Πώς να πετύχετε υψηλή βαθμολογία στα αποτελέσματα αναζήτησης και να σας πάρει ο αλγόριθμος του YouTube
  • Τι γίνεται με τα πνευματικά δικαιώματα;
  • Πώληση του καναλιού
  • συμπέρασμα

📖 Πώς ξεκίνησε — Ιστορία

Το 2019 οι φίλοι μου και εγώ ψάχναμε για ένα έργο για να δουλέψουμε μόνο για διασκέδαση το καλοκαίρι. Μπήκα στο YouTube και έβλεπα βίντεο διαφορετικών οικονομικών Youtubers, όπως συνήθως. Ένα από αυτά ονομάζεται "Biaheza". Το βίντεό του με τίτλο "How People are Making Millions off Tik Tok" τράβηξε την προσοχή μου. Γιατί; επειδή αυτά τα κανάλια δημιουργούν εκατομμύρια προβολές, θα λέγατε ότι παράγουν πολλά έσοδα, αλλά είναι αλήθεια αυτό;

Πάντα αναρωτιόμουν πώς γ κανάλια ompilation αποτιμηθεί σε χρήμα. Πώς δημιουργούν έσοδα από το περιεχόμενό τους ενώ δεν είναι δικό τους; Πρέπει να ζητήσουν άδεια για τη χρήση του περιεχομένου κάποιου άλλου; Τι θα λέγατε για τη μουσική που χρησιμοποιείται στα βίντεο; αλλά το πιο σημαντικό…

Πώς δημιουργούνται οι συλλογές;

Για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορώ να φανταστώ να διασκεδάζω δημιουργώντας αυτές τις συλλογές κάνοντας copy-paste τα βίντεο ένα προς ένα. Ως προγραμματιστής λογισμικού, η πρώτη σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό ήταν…

Γιατί δεν θα αυτοματοποιήσετε αυτή τη διαδικασία;

Έκανα την έρευνά μου για να δω αν είναι δυνατό να αυτοματοποιηθεί αυτό στη γλώσσα προγραμματισμού Python και σίγουρα είναι! Ενθουσιάστηκα με την ιδέα, βρήκαμε ένα απλό όνομα για το κανάλι που ονομάζεται «Πιο δημοφιλείς συλλογές TikTok» το οποίο χρησιμοποιεί διαφορετικές λέξεις-κλειδιά σε αυτό όπου οι άνθρωποι κάνουν αναζήτηση (μπορείτε να δείτε το κανάλι YouTube κάνοντας κλικ εδώ ). Μετά από αυτό, ξεκίνησα με τον προγραμματισμό.

Ξεκινήσαμε να ανεβάζουμε βίντεο στο κανάλι το 2019 κάπου τον Αύγουστο, ανεβάσαμε μόνο 3 βίντεο. Ο ένας από τους τρεις ήταν ιδιωτικός και οι άλλοι δύο δημόσιοι. Προωθούσαμε τα βίντεο σε διάφορους ιστότοπους/φόρουμ για να έχουμε τις πρώτες προβολές. Τελικά, μετά την προώθηση των βίντεο, σταματήσαμε για λίγο με το έργο. Θέλαμε να δούμε αν τα βίντεο παραλήφθηκαν από κόσμο. Δεν τράβηξε ιδιαίτερη έλξη στην αρχή, ακόμα και μετά από όλη την προώθηση που κάναμε, οπότε σκεφτήκαμε ότι «αυτό δεν θα λειτουργήσει». Μετά από τον Δεκέμβριο του 2019, τα βίντεο κέρδιζαν την έλξη από το πουθενά. Οι απόψεις μας αυξήθηκαν εκθετικά μέσα σε ένα ή δύο μήνες. Μιλάμε για περισσότερες από εκατομμύρια προβολές, υπήρξε μάλιστα μια περίοδος που είχαμε ~60K+ προβολές κάθε μέρα, μείναμε έκπληκτοι. Πήρα τον φίλο μου στο Whatsapp και του είπα τι συμβαίνει στο κανάλι και τρελαθήκαμε. Το κανάλι τελικά απογειώθηκε και λειτούργησε. Απέδειξε ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο κανάλι μεταγλώττισης που είναι αυτοματοποιημένο. Έτσι το κανάλι γινόταν όλο και πιο viral κάθε μέρα και είδαμε την ευκαιρία να μεγαλώσουμε περισσότερο το κανάλι. Αρχίσαμε να ανεβάζουμε περισσότερα βίντεο συλλογής και τα πήραν οι θεατές πολύ γρήγορα. Ο αριθμός των συνδρομητών που αποκτούσαμε ήταν τρελός, το τηλέφωνό μου ήταν ανεπιθύμητο με ειδοποιήσεις από την εφαρμογή στούντιο YouTube όταν ήμουν στο πανεπιστήμιό μου. Αρχίσαμε να ανεβάζουμε περισσότερα βίντεο συλλογής και τα πήραν οι θεατές πολύ γρήγορα. Ο αριθμός των συνδρομητών που αποκτούσαμε ήταν τρελός, το τηλέφωνό μου ήταν ανεπιθύμητο με ειδοποιήσεις από την εφαρμογή στούντιο YouTube όταν ήμουν στο πανεπιστήμιό μου. Αρχίσαμε να ανεβάζουμε περισσότερα βίντεο συλλογής και τα πήραν οι θεατές πολύ γρήγορα. Ο αριθμός των συνδρομητών που αποκτούσαμε ήταν τρελός, το τηλέφωνό μου ήταν ανεπιθύμητο με ειδοποιήσεις από την εφαρμογή στούντιο YouTube όταν ήμουν στο πανεπιστήμιό μου.


Αυτό είναι το πρώτο βίντεο που έγινε viral, έχει πάνω από 8,8 εκατομμύρια προβολές, 168.000+ likes και 9.8K σχόλια.

Όχι μόνο το κανάλι μας έγινε viral, αλλά και μεγάλοι YouTubers πήραν τα βίντεό μας. Έγινε τάση για λίγο στο YouTube. Για παράδειγμα, ο YouTuber με το όνομα RoomieOfficial (

) δημιούργησε μια σειρά βίντεο αντίδρασης. Ήταν μια μεγάλη ώθηση για το virality των βίντεο. Αυτό ήταν το πρώτο βίντεο αντίδρασης:

Ο φίλος μου και εγώ εκπλαγήκαμε που άλλοι άνθρωποι δημιουργούν βίντεο με βάση τις συλλογές που δημιουργήσαμε. Ήμασταν ενθουσιασμένοι που είδαμε να συμβαίνει αυτό.


Πήγα στον ιστότοπο του TikTok και διάλεξα μερικά βίντεο TikTok τα οποία κατέβασα για το σενάριο Python που έγραφα. Πρώτα, έγραψα κάποιο κώδικα που είναι ο πυρήνας της διαδικασίας αυτοματοποίησης. Συνενώνει όλα τα βίντεο που βρίσκονταν σε έναν συγκεκριμένο κατάλογο. Για να το κάνω αυτό γρήγορα, χρησιμοποίησα μια βιβλιοθήκη Python που ονομάζεται "MoviePy". Αυτό με βοήθησε να δημιουργήσω τα βίντεο συλλογής χωρίς να γράφω πολύ κώδικα, σε σύγκριση μόνο με το FFMpeg. Το MoviePy είναι βασικά ένα περιτύλιγμα γύρω από το FFMpeg το οποίο προσφέρει προκατασκευασμένες λειτουργίες που σας εξοικονομούν πολύ χρόνο (δεν προτείνω το MoviePy για σύνθετη/προηγμένη επεξεργασία βίντεο, αλλά μόνο για απλή εργασία επεξεργασίας βίντεο).

Όταν αυτό το σενάριο λειτούργησε, είδαμε τις δυνατότητες αυτής της ιδέας. Τώρα δημιουργεί συλλογές για εμάς και το μόνο πράγμα που έπρεπε να κάνουμε ήταν να κατεβάσουμε τα βίντεο, αλλά θέλαμε να αυτοματοποιήσουμε και αυτό, έτσι το κάναμε.

Γράψαμε ένα πρόγραμμα που ξέσπασε τα βίντεο από τον ιστότοπο TikTok. Στο πρόγραμμα, θα μπορούσατε να εισαγάγετε το όνομα τάσης/θέματος και θα κατέβαζε έναν συγκεκριμένο αριθμό βίντεο σχετικά με αυτήν την τάση. Παρακολουθεί ακόμη και τα βίντεο που έχουν ήδη ληφθεί. Το κάναμε αυτό για να αποτρέψουμε τις διπλές συλλογές.

Τελικά, αφού δημιουργήσαμε μια ολόκληρη εφαρμογή από πολλά σενάρια που γράψαμε, είχαμε μια λειτουργική εφαρμογή που δημιουργούσε συλλογές για εμάς με ένα μόνο κλικ. Έπρεπε να εισαγάγουμε μόνο το όνομα τάσης/θέματος ως hashtag και θα επιμεληθεί όλα τα βίντεο και θα δημιουργήσει μια συλλογή που περιλαμβάνει μια εισαγωγή, ένα ωραίο σχέδιο και ένα outro.

Γρήγορα σχεδίασα ένα λογότυπο για το κανάλι YouTube και ένα πλαίσιο που χρησιμοποιήθηκε για τις συλλογές με επίκεντρο το εγγεγραμμένο βίντεο, το οποίο συνήθως βλέπετε σε αυτούς τους τύπους βίντεο. Όταν τελείωσα τη σχεδίαση, έκανα ένα outro χρησιμοποιώντας το Photoshop και το Sony Vegas, ήταν απλώς μια απλή τελική οθόνη που παρουσίαζε άλλα 2 σχετικά βίντεο κατά την αναπαραγωγή μουσικής. Απέδωσα το βίντεο outro στη sony vegas και φρόντισα να μην υπερβαίνει τα 30 δευτερόλεπτα. Γιατί 30 δευτερόλεπτα; Το καλύπτω στο τμήμα δημιουργίας εσόδων αυτής της ανάρτησης. Το βίντεο outro ήταν ένα ξεχωριστό αρχείο που θα συνδεόταν στο τέλος του βίντεο μεταγλώττισης, αυτό έγινε στη διαδικασία δημιουργίας βίντεο.

Όταν ολοκληρώθηκαν όλες οι εργασίες σχεδιασμού, δημιούργησα κάποιο κώδικα που φορτώνει το λογότυπο, το πλαίσιο και το outro. Αυτό έκανε τα βίντεο να φαίνονται καλύτερα.

Γιατί λοιπόν το outro ήταν 30 δευτερόλεπτα; Τι σχέση έχει με τη δημιουργία εσόδων; Ακολουθεί το ενδιαφέρον μέρος για το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε έσοδα από ένα κανάλι συλλογής. Είναι γνωστό ότι δεν μπορείτε να δημιουργήσετε έσοδα από το κανάλι σας εάν ανεβάζετε συλλογές επειδή το περιεχόμενο δεν είναι πρωτότυπο. Επίσης, τα βίντεο που εμφανίζονται στις συλλογές χρησιμοποιούν (μερικές φορές) τραγούδια που προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, ειδικά σε βίντεο TikTok. Αυτό κάνει το βίντεό σας να προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα από το YouTube και σας εμποδίζει να κερδίσετε χρήματα με τα βίντεό σας. Όταν βομβαρδιζόμασταν συνεχώς με αξιώσεις πνευματικών δικαιωμάτων λόγω των τραγουδιών που παίζονταν στα βίντεο, σκεφτήκαμε μια ιδέα.

Γιατί δεν θα χρησιμοποιούσατε ένα τραγούδι που ανήκει σε εσάς και δεν θα το χρησιμοποιείτε στα δικά σας βίντεο για πνευματικά δικαιώματα; Αυτό διασφαλίζει ότι θα λαμβάνετε πάντα περικοπή των χρημάτων του AdSense, ανάλογα με τον αριθμό των αξιώσεων πνευματικών δικαιωμάτων που λαμβάνετε στο βίντεο. Το outro έπρεπε να είναι 30 δευτερόλεπτα γιατί το τραγούδι παιζόταν σε αυτό το μέρος. Εάν το τραγούδι παιζόταν λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα, δεν θα λάβατε αξίωση πνευματικών δικαιωμάτων.

Αυτό είναι δύσκολο και περιλαμβάνει και τύχη. Πιστεύουμε ότι γίναμε viral λόγω των τίτλων και των μικρογραφιών βίντεο που χρησιμοποιήσαμε. Το πρώτο βίντεο που έγινε viral έχει τον τίτλο "TikTok τραγουδιστές καλύτεροι από πραγματικούς καλλιτέχνες;!". Είναι ένας αμφιλεγόμενος τίτλος clickbait, θα το παραδεχτώ, αλλά θέλετε να το κάνετε αυτό για να προσελκύσετε τους θεατές.

Όχι μόνο θέλετε να έχετε έναν αμφιλεγόμενο τίτλο βίντεο, αλλά θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά. Εάν το βίντεό σας έχει να κάνει με το τραγούδι, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τη λέξη "τραγούδι" και άλλες σχετικές λέξεις-κλειδιά στον τίτλο και την περιγραφή σας. Δεν υπάρχει μαγεία σε αυτό. Απλώς βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το βίντεο και ότι η πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών είναι υψηλή.

Αυτό που βοηθά επίσης είναι να έχετε μια ελκυστική μικρογραφία, αν καταφέρετε να επιτύχετε μια καλή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων στο βίντεό σας, αυτό πιθανότατα οφείλεται στη μικρογραφία σας. Θέλετε να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερους θεατές αμέσως μετά τη μεταφόρτωση του βίντεο. Εάν έχετε πολλούς θεατές στην αρχή, αυτό λέει στον αλγόριθμο ότι το βίντεό σας είναι πιθανώς ενδιαφέρον. Στη συνέχεια, ο αλγόριθμος θα εμφανίζει τα βίντεό σας όλο και περισσότερο στην αρχική σελίδα των χρηστών, κάτι που σας βοηθά να αποκτήσετε περισσότερους θεατές. Ελέγχει επίσης πόσο καλά αποδίδει το βίντεό σας για αυτό το κοινό. Συνολικά, ο χρόνος παρακολούθησης του θεατή είναι το κλειδί της επιτυχίας.

Σε αυτήν την περίπτωση με το TikTok, το όνομα χρήστη των δημιουργών εμφανίζεται πάντα στο βίντεο. Αυτό εμφανίζεται από προεπιλογή από το TikTok. Έχετε το δικαίωμα να μοιραστείτε αυτό το περιεχόμενο με οποιονδήποτε, εφόσον πιστώνονται οι δημιουργοί. Εάν ένας δημιουργός διατηρεί πνευματικά δικαιώματα για το περιεχόμενό του στο TikTok (το οποίο μπορεί να γίνει μέσω ενός δικτύου δημιουργών YouTube), μπορεί να υποβάλει αξίωση για το βίντεό σας. Όταν συμβεί αυτό, θα λάβουν μέρος των κερδισμένων εσόδων.

Στην αρχή, δεν ήξερα πώς να πουλήσω το κανάλι. Που ξεκινάω? υπάρχουν αγορές για κανάλια YouTube ή κάποια φόρουμ; Μετά από μια γρήγορη αναζήτηση στο Google, βρήκα το SWAPD ( swapd.co ). Τι είναι λοιπόν το SWAPD;

Παραθέτω το SWAPD:

«Από εκστρατείες δημοσίων σχέσεων, συμφωνίες επιρροής, μέχρι απίστευτες κοινωνικές ιδιοκτησίες που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί, αυτό είναι το θέμα του SWAPD. Το SWAPD (προέρχεται από τη λέξη SWAPPED) είναι ένα απλό φόρουμ κοινότητας που διευκολύνει τους αγοραστές και τους πωλητές σε μια ασφαλή και ελεγχόμενη αγορά. Το SWAPD διαθέτει μερικούς από τους πιο μοναδικούς παρόχους υπηρεσιών στον Ιστό. Μπορούν να σας κάνουν διάσημους, να ξεκινήσουν το εγχείρημά σας σε επιτυχία ή να παρέχουν τα εργαλεία που χρειάζεστε για να κερδίσετε σοβαρά χρήματα. Λοιπόν, τι κάνει το SWAPD διαφορετικό; Η απαράμιλλη εμπιστοσύνη και η κορυφαία εξυπηρέτηση που παρέχουμε όλα αυτά τα χρόνια. Η υπηρεσία μας δίνει μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια και αυτό το κάνουμε με μέτρο, αυστηρούς κανόνες και ποιοτικό έλεγχο.»

Έχω αγοράσει και πουλήσει λογαριασμούς (π.χ. αυτό το κανάλι στο youtube) στο Swapd και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Το SWAPD είναι η ιδανική υπηρεσία μεσεγγύησης για να βεβαιωθείτε ότι η συναλλαγή γίνεται σωστά και ασφαλής. Έχει μια ενεργή κοινότητα που υπάρχει από πολλούς χρήστες που είναι πολύ έμπειροι στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο Swapd μπορείτε να βρείτε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων σε όλα τα μεγέθη, από 1K έως 1 εκατομμύριο ή περισσότερο. Η πώληση του λογαριασμού στο Swapd είναι ίσως μια μακρά διαδικασία, αλλά ασφαλής, παρέχουν ποιοτικό έλεγχο και διασφαλίζουν ότι ο αγοραστής παίρνει τον λογαριασμό και ο πωλητής τα χρήματά του. Φυσικά, παίρνουν μια αμοιβή για την υπηρεσία που παρέχουν. Ο πωλητής πρέπει να πληρώσει αυτό το τέλος σε αυτήν την περίπτωση, όχι ο αγοραστής.

Εάν ενδιαφέρεστε σοβαρά για το SWAPD, μπορείτε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο μου εδώ για να εγγραφείτε.

Έχω μάθει πολλά για τον αυτοματισμό στην Python και ήταν ένα διασκεδαστικό ταξίδι. Αν δεν είχαμε πουλήσει το κανάλι, θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε ως παθητικό εισόδημα, αλλά δεν θέλαμε να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο σε αυτό. Για τις προσφορές επί πληρωμή, έπρεπε να το προσθέσετε χειροκίνητα στο βίντεο και αν έχετε π.χ. ~10 παραγγελίες, αυτό γίνεται πολύ γρήγορα βαρετό, παρόλο που κερδίσαμε ένα καλό ποσό χρημάτων από πληρωμένες προσφορές. Πουλήσαμε το κανάλι γιατί θέλαμε να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο σε άλλα έργα.

Ελπίζω να σας άρεσε να διαβάζετε την ιστορία μου! 

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, ρωτήστε τις στα σχόλια. Για ερωτήσεις σχετικά με τις επιχειρήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο LinkedIn. https://www.linkedin.com/in/remco-van-akker/

Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο και θέλετε να με υποστηρίξετε να γράψω περισσότερα άρθρα σαν αυτά, σκεφτείτε να εγγραφείτε για να γίνετε μέλος του Medium. Μόνο με 5 $ έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε ιστορίες στο Medium. Εάν εγγραφείτε χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο μου, θα κερδίσω μια μικρή προμήθεια.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

16 καλύτερες εναλλακτικές λύσεις IFTTT για το 2022 (Δωρεάν και επί πληρωμή Εργαλεία ενσωμάτωσης)

  Το IFTTT δεν ταιριάζει πλέον στις ροές εργασίας σας;  Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που νιώθουν το ίδιο.  Ας συζητήσουμε τι άλλο είναι διαθέσιμ...